سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

یکشنبه 86/6/25  ساعت 11:24 عصر

آیت الله العظمی صانعی: از مخالفان نهراسید.

 

 آیت الله العظمی یوسف صانعی در دیدار با اعضای سازمان مجاهدین انقلاب خواستار آن شد که احزاب اصلاح طلب با صراحت و شفافیت به اعلام مواضع بپردازند. اظهارات آیت الله صانعی در این دیدار با واکنش های تند رسانه های وابسته به جناح حاکم مواجه شد و حتی یکی از راهیافتگان مجلس در مرجعیت ایشان تشکیک کرد.

گزارش سخنان آیت الله صانعی که در سایت ایشان منتشر شده، بدین شرح است:تعدادی از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله العظمی صانعی در قم دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله العظمی صانعی طی سخنانی با اشاره به جایگاه محوری و مهم احزاب در جامعه بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف و صریح از سوی احزاب در ارائه اهداف و برنامه های خود تأکید کردند و فرمودند: سازمان مجاهدین انقلاب که دارای سوابقی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی می باشد، می بایست با صراحت و شفافیت به اعلام مواضع در زمینه مسائل مختلف بپردازد و از دیدگاههای منتقد و مخالف نسبت به عملکرد خود هراسی نداشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان خطاب به اعضای سازمان مجاهدین انقلاب فرمودند:این دیدگاه و تصور صحیح نیست که همگان با برنامه و مرام حزبی شما در همه زمینه ها و جهات موافق باشند، و لذا شما می بایست سعی نمایید که آمار کاری و عملکردتان را در قضاوت همگان قرار دهید.

معظم له افزودند: جسارت، شجاعت، صبر و استقامت را سرلوحه اعمال و برنامه های حزبی خود قرار دهید که قطعا نتیجه خوبی برای جامعه و حزبتان به همراه خواهد داشت.

این مرجع تقلید به ذکر خاطره ای از حضرت امام در دوران مبارزه با رژیم طاغوت و قرار دادن جسارت و صبر در سرلوحه اعمال خود پرداختند و اظهار داشتند:هنگامی که مأموران رژیم طاغوت، طلاب را در مدرسه فیضیه به خاک و خون می کشیدند و هنوز خبر این جنایت به محافل داخلی و خارجی سرایت نکرده بود حضرت امام (س) با دادن روحیه لازم به مبارزات فرمودند: رژیم نفس های آخر خود را می کشد، ببینید جسارت، استقامت و شهامت امام را، باید همگان از امام بزرگوار درس بگیریم و اندیشه ایشان را با تمام وجود زنده نگه داریم.

آیت الله العظمی صانعی در بخش دیگری از سخنانشان به حراست، پاسداشت و احیا خط امامی در جامعه را خواستار شدند و خطاب به جمع حاضر تأکید کردند: همواره سعی نمایید که در همه حال و در هر اطلاعیه، بیانیه و اعلام مواضع از سوی حزب و سازمان، کلامی از حضرت امام (س) محور اصلی کارتان قرار گیرد.

معظم له تصریح کردند: سعی ننمایید که خواسته یا ناخواسته از نیروهای اصیل انقلاب، افراد شکنجه دیده و دلسوزان نظام فاصله بگیرید، ارتباط و همراهی خود را با آنان به هر صورت ممکن حفظ نمایید.

آیت الله العظمی صانعی ضمن تأکید بر احترام به حقوق بشر و سازمان هایی که در دفاع از حقوق بشر و آرمان های بالای انسانی گام های مؤثری برداشته و برمی دارند، خواستار حفظ همه جانبه حقوق بشر گردید.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148663

بازدید امروز

0

بازدید دیروز

14

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک