سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/7/25  ساعت 11:33 عصر

حمله بی‌سابقه الهام به خاتمی و هاشمی

«غلامحسین الهام» سخنگوی دولت در تازه‌ترین اظهارات خود با تکرار ادعاهای پیشین مبنی بر «موفقیت‌آمیز بودن» سفر اخیر احمدی‌نژاد به نیویورک، پا را فراتر گذاشت و طرح «سیدمحمد خاتمی» درباره گفت‌وگوی تمدنها را زیر سؤال برد و در اظهاراتی بی‌سابقه، ایده خاتمی را «منفعلانه» خواند.

الهام در برنامه «آژیر خطر در نیویورک» که در دانشگاه شاهد برگزار شده بود، مدعی شد: طرح گفتگوی تمدنها در سازمان ملل متحد، گفتمانی به طور کامل از موضع انفعال بود و این ارتباطات، پیام انقلاب اسلامی ایران را منتقل‌ نکرد.

الهام با طرح این ادعا که «طرح گفتگوی تمدنها از موضعی انفعالی و ارتباطات منفعلانه، به نوعی منتهی به کرنش در برابر نظام سلطه بود»، تصریح کرد: ارتباطات بعد از ماجرای طرح گفتگوی تمدن ها نیز به گونه‌ای بود که در برابر نظام سلطه آمریکایی گردن کج کردیم و نتیجه این مواضع منفعلانه این شد که از سوی آمریکا به عنوان محور شرارت نیز معرفی شدیم و پس از آن نیز تهدیدات و شرارت های آمریکا در منطقه و علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد.

سخنگوی دولت همچنین در واکنش به هشدارهای پیاپی هاشمی‌رفسنجانی که شرایط کنونی کشور را «ویژه» می‌داند، به طرح انتقاداتی بی‌سابقه علیه هاشمی پرداخت و گفت: متاسفانه برخی برای اینکه عظمت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری و مردم و تدبیر رئیس جمهور شکل نگیرد و ایران منفعل شده و لذتها به کام مردم خوش نیاید با اینگونه ادبیات می‌خواهند افکار عمومی را مشوش کنند.

وی با بیان اینکه «این افراد می‌خواهند با این نوع ادبیات خود را زنده نگه دارند»، گفت: ایران امروز بسیار قدرتمندتر از گذشته است و تهدیدها نیز بسیار ناکارآمد است و ما هرچند تهدیدها را جدی نمی‌بینیم اما از نظر اقتصادی و نظامی و سیاسی آمادگی کامل داریم.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148432

بازدید امروز

4

بازدید دیروز

5

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک