سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

اگر دانشمند همه آنچه را که می گفت، نیکو و درست بود، شاید از عجب وخودپسندی دیوانه می شد . دانشمند آن است که درستیهایش فراوان باشد . [امام حسین علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/7/25  ساعت 11:47 عصر

احتمال جنگ‌تمدنها

حجت‌الاسلام دکتر «سید مصطفی محقق داماد» در نشست علمی «علم و دین» در دانشگاه مفید قم گفت: متاسفانه امروزوضعیت جهان به گونه‌ای است که برخی مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا در استخدام آدم کشان قرارگرفته اند.

وی افزود: برخی از مراکز علمی در جهان علاوه بر اینکه سلاح های گرم و مخربی را در اختیارآدم کشان قرار دادند محیط‌زیست را نیز بر بشریت تلخ و تنگ کردند. متاسفانه ما امروز شاهد جنگ خونریزی و آدم کشی از ناحیه گروههای منتسب به ادیان در یک سو و تکنولوژی های علمی پیشرفته از طرف دیگر می‌باشیم.

محقق داماد اظهار داشت: ایران بالاترین علما و اندیشمندان را در زمینه علوم تجربی و الهیات و فلسفه در اختیار دارد. باید از عالمان علوم تجربی و عالمان دین سوال کنیم که برای آینده بشریت چه برنامه ای دارند و چه اقداماتی را برای آرامش و سعادت بشر در دست اقدام است.

محقق داماد اظهار داشت: ما نگران روزی هستیم که علم و دین روی مسائل جزئی به تفاهم نرسند و در تعارض و جنگ قرار گیرند.

پروفسور«غلامحسین ابراهیمی دینانی» استاد برجسته فلسفه دانشگاه تهران نیز در این نشست گفت: علمای دین و اندیشمندان باید از تعارضات و مشکلات ایجاد شده در جهان جلوگیری نمایند. وی افزود: همه ما باید دنبال صلح جهانی باشیم و این اقدام تنها با همراهی همه دانشمندان و عالمان امکان پذیر است.

وی بااشاره به مشکلات ایران و آمریکا گفت: مردم این دو کشور از نظر فکری کوچکترین اختلافی با هم ندارند ولی باید تحقیق کنیم که ریشه مشکلات فعلی کجا می‌باشد. متاسفانه تبلیغات صهیونیستی تصاویر بسیار نامطلوبی از مردم ایران در ذهن آمریکایی‌ها ایجاد کرده است. ملت شریف آمریکا نباید تحت تاثیر تبلیغات منفی صهیونیسم جهانی قرار بگیرند.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148477

بازدید امروز

5

بازدید دیروز

15

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک