سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

سالمند از اینکه نزد جوان بنشیند و از او دانش آموزد، خجالت نکشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

شنبه 86/8/5  ساعت 10:48 عصر

پاسخ خاتمی به احمدی‌نژاد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به اظهارات اخیر «محمود احمدی‌نژاد» مبنی بر اینکه « به محض اینکه سالهای قبلی،کسی از دولت انتقاد می کرد متهم به کودتا می شد!»، رییس جمهور سابق کشورمان به این اظهارات پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه امروز گفته می شود « به محض اینکه سالهای قبلی،کسی از دولت انتقاد می کرد متهم به کودتا می شد!»، گفت: یک مورد پیدا کنید که دولت و مجلس قبلی مدعی شده باشد که کسی علیه آنان حرف زده باشد و آنها برخورد کرده باشند؛ اینها حرفهایی است که مردم هم می دانند درست نیست.

براساس گزارش روابط عمومی بنیاد باران، «سید محمد خاتمی» در دیدار با جمعی ازاعضای شورای مرکزی حزب همبستگی، ضمن اظهار خوشوقتی از این دیدار گفت: در حالی که همین حرفهایی که آن روز گروههای فشار در مورد ما می‌زدند و امروز هم مورد تائید قرارمی‌گیرد در دوران ما هم بود ولی آنهاامنیت داشتند و هر چه می‌خواستند نسبت می‌دادند آن وقت علنی و آزاد علیه دولت اصلاحات گفته می‌شد با فراغت بال هر چه تهمت و اتهام می‌خواستند بزنند، کسی هم کاری به آنها نداشت. در آن زمان، وزارت ارشاد با یک روزنامه‌ای که خیلی تند بود طبق موازین به حق برخورد کرد، ولی بنده یادداشتی خطاب به وزیر ارشاد نوشتم و به شدت به آن اعتراض کردم.

بی مهابا حمله‌های بی جا و تهمت‌ه‌ای زیادی به دولت اصلاحات و دولت‌های پیشین زده می شود ولی اگر این ادعا و اتهامها طوری باشد که مردم هم باور نکنند؛اعتبار کسانیکه این حرف را می زنند از بین برود.متاسفانه وقتی به آنهاجواب داده می‌شود،حرفها در مقابل امواج میلیونی تاثیرگذار در افکار عمومی شنیده نمی‌شود؛ ما گزارش‌های زیادی راجع به عملکرد دولت قبلی به مردم داده‌ایم ولی کمتر به مردم در سطح وسیع رسیده است.

خاتمی تصریح کرد:هر دولتی بگوید هیچ عیبی ندارد و همه کارها را درست انجام می‌دهد ومطلق است از همین حرفی که می‌زند معلوم است که درست نمی‌گوید؛ ما هم مطمئنا کاستی‌هائی داشتیم ولی کارهای بزرگی نیز انجام دادیم.

رییس بنیاد باران افزود:از افتخارات دوران ریاست جمهوری‌ام این است که فضای کشور باز شد، البته این امرهزینه‌هایی را هم به همراه داشت؛ مثل یک مزرعه که وقتی آبیاری می‌شود ممکن است علف هرزه نیز در آن رشدکند ولی به خاطر رشد چند علف هرزه نمی‌توان مزرعه مؤثر و مفیدوهمه درختها را از بین برد.

خاتمی افزود:مگر ما می‌گفتیم اگر یک روزنامه، جناح و جریان سیاسی حرفی را بزند که امنیت ملی را از بین ببرد ، با آن برخورد نشود؟ ما می‌گفتیم طبق قانون اساسی و ضابطه اتهام ابلاغ شود؛ او بتواند وکیل بگیرد ، در دادگاه صالحه بررسی شود، هیات منصفه حضور داشته باشد و روی روال معمولی بررسی شود.

سید محمد خاتمی تاکید کرد: در دوران اصلاحات فضایی بود که بیشتر می شد حرف زد و این امر به نفع حاکمیت هم بود چون با این کار می توانست خود را اصلاح کند و متوجه عیب هایش شود و از خودکامگی پرهیز کند.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148459

بازدید امروز

2

بازدید دیروز

7

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک