سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

فقیه کامل کسى است که مردم را از آمرزش خدا مأیوس نسازد ، و از مهربانى او نومیدشان نکند و از عذاب ناگهانى وى ایمنشان ندارد . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

پنج شنبه 86/5/18  ساعت 10:34 صبح

واکنش عضو جامعه‌روحانیت به ثبت شکایت از خاتمی در دادگاه‌ویژه قم

«سیدرضا اکرمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص شکایت برخی طلاب و روحانیون علیه «سیدمحمد خاتمی» رئیس جمهور پیشین ایران به بهانه دست دادن وی با زنان در سفر به ایتالیا، اظهار داشت: فرض کنیم یک قضیه در گوشه‌ای از دنیا رخ داده است اما حتی در صورت صحت ماجرا هم دامن زدن به آن،‌ انتشارش در رسانه‌ها و پخش آن به صورت SMS در موبایل‌ها قطعا خلاف شرع، مذموم و نکوهیده است.

وی در گفت‌وگو با سایت آفتاب با اشاره به تکذیب مسأله دست دادن با زنان توسط خاتمی،‌ گفت: از رسول اکرم(ص) روایت است که فرمودند اگر 50 نفر به ارتکاب گناهی توسط یک نفر شهادت دادند اما خود آن شخص مسأله را تکذیب کرد، شهادت آن 50 نفر را نپذیرید بلکه سخن آن تکذیب‌کننده را قبول کنید.

اکرمی ادامه داد: نمی‌توان انکار کرد عده‌ای وجود دارند که به رفتار و کردار آقای خاتمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه پس از آن انتقاد دارند و البته این موضوع در کشوری که آزادی بیان و اندیشه در آن وجود دارد ایرادی ندارد.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه «از نظر مراجع تقلید و فقها دست دادن مرد مسلمان با زن مسلمان حرام است» اظهار داشت:‌ اما در مورد این مسأله که آیا دست دادن با زن غیرمسلمان حرام است و نیز این موضوع که آیا انسان ابتدا به ساکن خود دستش را به سوی او دراز بکند یا اینکه در شرایطی قرار بگیرد که مجبور به دست دادن شود، فقها و مراجع عظام تقلید باید توضیح بدهند.

وی در پایان در خصوص ثبت شکایت طلاب علیه خاتمی در دادگاه ویژه روحانیت، گفت:‌ دادگاه ویژه روحانیت قطعا از شاکیان دلایل و شواهد و اسناد شکایتشان را مطالبه می‌کند و در صورت محکمه پسند بودن آنها از آقای خاتمی دعوت می‌کند تا به این شکایات پاسخ دهد اما باید تا آن زمان صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

 

نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

سه شنبه 86/5/16  ساعت 2:38 عصر

ادامه ی ترورشخصیّت

پروژه برخورد با خاتمی جدی‌ شد:
دادگاه ویژه قم شکایت علیه خاتمی را ثبت کرد

نوروز: با فعال‌تر شدن سیدمحمد خاتمی در آستانه انتخابات مجلس هشتم در جهت ساماندهی ائتلاف گسترده اصلاح‌طلبان در این انتخابات، برخوردها و تهدیدها و شبنامه‌ها و فشارها نیز علیه وی در حال افزایش است و در تازه‌ترین آنها دادگاه ویژه روحانیت قم اعلام کرده است که شکایت طلاب علیه وی را ثبت خواهد کرد.


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

دوشنبه 86/5/15  ساعت 10:44 عصر

کو تا انتخابات !!

دربخش خبری ساعت21شبکه یک سیمادر15/5/86گزارشی درباره ی انتخابات مجلس بااین جمله به پایان رسیدکه:« حالا کو تا انتخابات.مردم دغدغه های مهمتری دارند».حرف درستی است.دغدغه های کنونی مردم چیزدیگری است ولی اگرمردم درمسیرانتخابات آینده به نحومناسبی به«آگاهی»دست یابند؛افرادی را انتخاب خواهندکردکه برای کاستن ازدغدغه هایشان «فکری»بکنند.اساسا این دغدغه ها ازکجا ایجادشده اند؟ازمشکلات مدیریتی؟ازنابسامانی دربرنامه ریزیها؟ ازنبودفرهنگ نقد؟بسیارخوب! پس همه؛به«انتخابات»بازمی گردد.انتخابات مجلس؛بستر رفع دغدغه ها.قابل توجّه شبکه ی محترم یک سیما ! (رونوشت:سایرشبکه ها)!.....


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

دوشنبه 86/5/15  ساعت 4:6 عصر

دین اخلاقی

ویژگی بارز نگاه اخلاقی به دین؛حفظ ایمان است.ایمانی شامل دوبخش:پارسایی باطنی واخلاق ظاهری.اصل واساس دین اخلاقی؛«ایمان» است واحکام دینی، نتیجه ی کسب ایمان.درقرآن کریم تعدادآیات مرتبط با«احکام»کمتراز %5 کل آیات وزمان نزول آنها نیز؛اواخر دوران رسالت رسول اکرم(ص) است.این نکته تأکیدی است براینکه؛تا«درون»کسی ساخته نشود ساختن «بیرون» او ثمری نخواهدداشت. 


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

دوشنبه 86/5/15  ساعت 12:3 عصر

توقیف شرق

روزنامه «شرق» توقیف شد

نوروز: روزنامه «شرق» روز دوشنبه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد. گرچه دلیل اصلی توقیف این روزنامه مشخص نیست، اما گفته می‌شود درج مصاحبه‌ای با «ساقی قهرمان» سردبیر یک نشریه چاپ آلمان دلیل این توقیف اعلام شده است.


نظر شما( )
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148343

بازدید امروز

1

بازدید دیروز

8

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک