سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

هرکس به پیشباز آرای گوناگون برود، لغزشگاهها را بشناسد . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

شنبه 86/8/19  ساعت 11:30 عصر

راه نجات کشور

قائم‌مقام دبیرکل جبهه‌مشارکت پیشنهاد کرد: «ائتلافی فراتر از جناح اصلاح‌طلب و متشکل از همه دلسوزان نظام اعم از اصولگرایان و اصلاح طلبان تحت عنوان ائتلاف برای نجات کشور تشکیل شود».

عبدالله رمضان‌زاده در گفت‌وگو با سایت آفتاب در خصوص اظهارات سیدمحمد خاتمی در گردهمایی انتخاباتی اصلاح‌طلبان و دلیل این هشدار وی نسبت به وجود خطرهای بزرگ برای کشور اظهار داشت: «همه کسانی که دستی در اطلاعات و اخبار خارج از کشور دارند و از ماجراها مطلع هستند این نگرانی را به شکل عمیق دارند. پیش از این آقای هاشمی در این باره هشدار داد. امروز آقای خاتمی و هرازگاه دیگران در این باره سخن گفته‌اند».

وی افزود: «واقعیت این است که اخبار جهان و نوع رفتار نیروهای نظامی کشور در پاسخگویی‌ها نشان می‌دهد که کشور در شرایط خطر قرار دارد. این امر را همه درک می‌کنند. اما عده‌ای می‌خواهند با به کار بردن الفاظی مثل «کاغذ پاره» و «پرتاب دارت» مسأله را به فراموشی بسپارند. اما واقعیت جهان خارج و واقعیت تحریم‌ها، فشارهای شدید اقتصادی و ... لااقل گویای آن است که معیشت مردم با خطر ویژه روبروست. این تورم وحشتناک فعلی گویای این امر است. بنابراین همه احساس خطر می‌کنند و آقای خاتمی نیز بالطبع این نگرانی را ابراز کرده است».

سخنگوی دولت خاتمی در پاسخ به این سؤال که «آیا به گمان شما ائتلاف اصلاح‌طلبان می‌تواند روی تصمیمات کلان تأثیر بگذارد و شرایط را تا حدودی تغییر دهد؟»، گفت: احساس می‌کنم دولت به طور ویژه از شرایط آگاهی دارد. اما به دلیل اینکه راه‌حلی به ذهنشان نمی‌رسد مجبورند آن را انکار کرده و صورت مسأله را پاک کنند.

رمضان‌زاده تأکید کرد: «پیشنهاد من این است که ائتلافی فراتر از ائتلاف اصلاح‌طلبان تشکیل شود. همه جناح‌های سیاسی که دلسوز کشور هستند تأکید می‌کنم همه جناح‌های سیاسی دلسوز کشور اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان باید دست به دست هم بدهند تا در دولت تغییر رفتار ایجاد شود و بیش از این دیگران را تحریک به دشمنی با ما نکنند و لااقل به سخن کارشناسان گوش بسپارند».

سخنگوی دولت خاتمی در پایان تأکید کرد: «همه عقلای کشور و همه دلسوزان این سرزمین در این ائتلاف شرکت می‌کنند. نام این ائتلاف می‌تواند «ائتلاف برای نجات کشور» باشد».


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148345

بازدید امروز

3

بازدید دیروز

8

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک