سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران سربلند

 

توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/6/21  ساعت 12:42 عصر

موسوی تبریزی: پرچمدار اصلاحات در ایران فقط امام خمینی(ره) است

رئیس خانه احزاب ایران اظهار داشت: پرچمدار اصلاحات در ایران فقط امام خمینی(ره) است و شروع اصلاحات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

سید حسین موسوی تبریزی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما فقط پرچمدار اصلاحات را در ایران امام خمینی (ره)می‌دانیم و شروع اصلاحات هم از آغاز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اصلاحات آغاز شده و ادامه دارد و شعار اصلاحات هم غیر شعار انقلاب اسلامی ایران چیز دیگری نبوده است.

وی تصریح کرد: ائتلاف اصلاح‌طلبان به نظر بنده ناقص نیست، ولی هرچقدر هم جامع‌تر باشد باز هم عده‌ای وجود دارند که در خارج از آن هستند و ممکن است عده‌ای حضور نداشته باشند.


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/6/21  ساعت 10:38 صبح

امید به آینده در ایرانیان؛ 5/9 از 20

* نتایج نظرسنجی انجام شده توسط یکی از نهادهای وابسته به دولت :

در این نظرسنجی 6/44 درصد پاسخ دهندگان گفته‌اند که اقدامات احمدی‌نژاد تاثیری در وضعیت اقتصاد کشور نداشته است.

همچنین 4/57 درصد معتقد بوده‌اند که اقدامات دولت نهم در کنترل و مهار قیمت مسکن تاثیر کم و خیلی کم داشته است.

پاسخ دهندگان در این نظرسنجی به شاخص عملکرد اقتصادی دولت نمره 96/10 از 20 داده‌اند.

میانگین محبوبیت دولت نهم نیز نمره‌ای بیشتر از 84/9 از 20 در این نظرسنجی نیاورده است.

همچنین مخاطبان این نظرسنجی میانگین عمل به وعده‌های احمدی‌نژاد را 62/10 از 20 دانسته‌اند.

در این نظرسنجی همچنین در خصوص وضعیت مجلس هفتم نیز نتایج قابل توجهی به دست آمده است که به شرح زیر است:

میانگین عملکرد مجلس هفتم نمره 11/9 از 20 به دست آورده است.

همچنین 6/56 درصد نمایندگان معتقدند که راهیافتگان مجلس هفتم صرفا بدنبال جمع‌آوری رای هستند.

در خصوص میانگین ارزیابی عملکرد نمایندگان در حوزه انتخابیه نیز مجلس هفتم نمره‌ای بهتر از 82/6 از 20 بدست نیاورده است.

همچنین براساس برآورد این نظرسنجی در حال حاضر 3/43 درصد مخاطبان اعلام کرده‌اند که در انتخابات پیش رو شرکت می‌کنند.

در پایان نیز میانگین شاخص امید به آینده در میان ایرانیان در این نظرسنجی 5/9 از 20 نتیجه گیری شده است.


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/6/21  ساعت 10:27 صبح

حلول ماه رحمت الهی مبارک باد


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/6/21  ساعت 10:21 صبح

انتقاد محمدعلی نجفی از تغییر ساعت کار در ماه رمضان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت:تصمیم به تغییر ساعت کار در ماه مبارک رمضان از سوی دولت نه تنها با شورای شهر و شهرداری تهران هماهنگ نشده بود بلکه مدیریت شهری هیچ گونه اطلاعی از این تصمیم قبل از اعلام عمومی آن نداشت.

به گزارش "ایسکانیوز" دکتر نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در حالی که ما با توجه به سهمیه بندی بنزین نگران وضعیت ترافیک اول مهر ماه هستیم متاسفانه تصمیمات بدون هماهنگی مانند تغییر ساعات کار که اولین اشکال آن اثر منفی بر ترافیک است بر نگرانی ها اضافه می کند.
وی افزود: اصولا" کسبه و بازار حدود ساعت 9 صبح کار خود را آغاز می کنند و کشاندن ساعات کار مدارس و بانک ها به 5/8 و ادارات به 9 صبح به علت انطباق و همزمانی ساعات شروع به کار اقشار مختلف باعث اوج گیری ترافیک صبحگاهی در یک زمان است و علاوه برآن در هیچ جای دنیا ساعات کار مراکز آموزشی یکباره تغییر نمی کند.
وی با بیان آنکه لازمه حرکت به سمت مدیریت یکپارچه شهری حداقل هماهنگی در مسائل تاثیر گذار بر شهر با شورای شهر و شهرداری است، تصریح کرد: بهتر بود حداقل دولت یک هفته قبل از اعلام عمومی تغییر ساعات کار مدیریت شهری را از تصمیم خودآگاه می کرد.
دکتر نجفی از تعامل مثبت بین دستگاه های مختلف به عنوان موضوعی دو طرفه که به موجب آن طرفین باید به حقوق طرف مقایل احترام بگذارند تا مسایل و مشکلات در بستری درست و مناسب حل شود یاد کرد و گفت: شورای شهر تهران براساس قانون اختیارات و وظایفی را برعهده دارد در حالی که برخی اظهار نظرها و اقدامات اساسا ماهیت وجودی شورای شهر را زیر سوال می برد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نمونه به اظهارات یکی از مسولان وزارت کشور در خصوص این که احداث مونوریل در تهران به مصوبه شورای شهر احتیاج ندارد اشاره کرد و ادامه داد: معنای این گونه اظهار نظرها و اقدامات این است که به وجود شورای شهر نیازی نیست و در تفکر بعضی ها اصولا ماهیت وجودی این نهاد مردمی زیر سوال است.
دکتر نجفی اعمال مدیریت تقاضای سفر را نیازمند اقدامات کارشناسی به منظور حذف یا کاهش سفرهای درون شهری دانست و اضافه کرد: این منظور باید فاصله ای منطقی بین تقاضای سفر در اقشار مختلف به نحوی که باعث هم زمانی ساعت اوج ترافیک نشده و مشکل ساز نباشد برقرار شود.
وی از نگاه مثبت شخص وزیر کشور در خصوص ضرورت تعامل بین دستگاه های مختلف به منظور ایجاد و تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه به عنوان گامی رو به جلو تقدیر کرد و در عین حال بیان کرد: امیدواریم شاهد تسری روحیه جمعی و نگرش مثبت وزیر در مجموعه سیستم وزارت کشور باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسئولان فعلی وزارت کشور هنگام حضور در شهرداری تهران جزو حامیان تصویب مدیریت شهری بود، گفت:اصلی ترین مشکل این است که گروهی اساسا اعتقادی به کار شورایی ندارند و بر این اساس در تصمیم گیری در خصوص مسائل شهری وزارت کشور جانشین شورای شهر و فرمانداری نیز جانشین شهرداری شده است.
وی در خصوص ضرورت حضور شهردارتهران در جلسات هیات وزیران ، تصریح کرد: به رغم این که در قانون الزامی برای این موضوع پیش بینی نشده اما کاملا روشن است که حضور شهردار تهران در هیات وزیران هم به نفع شهر و هم به نفع کشور است.
دکتر نجفی در مورد مبلغ تعرفه های طرح ترافیک نیز یادآور شد: امیدوار بودیم تکلیف آرم طرح ترافیک و تحویل به متقاضیان تا پایان شهریور ماه روشن شود اما ظاهرا افرایش معقول و کارشناسی نرخ طرح ترافیک دستگاه های دولتی باعث ایراد فرمانداری به تعرفه ها شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انبوه تقاضای طرح ترافیک از سوی دستگاه های دولتی ، گفت: متاسفانه مشکل این است که دولت نمی خواهد هزینه واقعی طرح ترافیک را پرداخت کند و در دستگاه های اجرایی اصل بر این است که همه خودروها طرح ترافیک داشته باشند و مبلغ پایین تعرفه طرح ترافیک آنها را به دریافت طرح ترافیک تشویق می کند که این مساله مدیریت شهری محدوده طرح ترافیک را با مشکل مواجه می کند.


نظر شما( )
?سیدشهاب الدین عالمیان

چهارشنبه 86/6/21  ساعت 8:52 صبح

به بهانه ی 11 سپتامبر

شش سال بعد از حادثه تروریستی در منهتن گروهی ۱۳۰ نفره از مهندسین آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که عملیات تروریستی یازدهم سپتامبر ممکن است در محافل دولتی آمریکا کارگردانی شده باشد و این مسئله ای است که کارشناسان روسی نیز آن را غیر ممکن ندانسته‌اند.
شش سال بعد از حادثه تروریستی در منهتن گروهی ۱۳۰ نفره از مهندسین آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که عملیات تروریستی یازدهم سپتامبر ممکن است در محافل دولتی آمریکا کارگردانی شده باشد و این مسئله ای است که کارشناسان روسی نیز آن را غیر ممکن ندانسته‌اند.
به گزارش روزنامه « کامسامولسکایا پراودا»، شش سال بعد از حادثه تروریستی در منهتن در حدود ۱۳۰ مهندس و کارشناس گزینه جنجال برانگیز علت اصلی این واقعه را قرار است امروز به کنگره آمریکا ارائه دهند.
به اعتقاد آنها تخریب فاجعه انگیز برج های دوقلو از قبل طراحی شده بود و توسط مواد منفجره کار گذاشته شده صورت گرفته و نه به خاطر اصابت هواپیماهایی که توسط تروریستها ربوده شده بود. ریچارد گیج، از افراد اصلی امضاء کننده این طومار و عضو موسسه مهندسین آمریکا گفته است: «ما به یک نتیجه وحشتناک رسیده ایم: این عملیات تروریستی ممکن است در محافل دولتی آمریکا کارگردانی شده باشد.»
کارشناسان روسی نیز معتقدند که این گزینه ممکن است کاملا واقعیت داشته باشد. ویکتور بارانتس، کارشناس و مشاور سابق رئیس ستاد کل ارتش روسیه می گوید: نیابد این گزینه که احتمالا حادثه اسف بار ۱۱ سپتامبر توسط نیروهای امنیتی آمریکایی تدارک دیده شده را حذف نمود. می توان تصور کرد که این مسئله دستاویزی برای مقامات آمریکایی جهت توجیه کردن استراتژی جدید مبارزه با تروریسم بوده است. همزمان با آن دیگر مسائل استراتژیکی برای این کشور نیز حل شد: تهاجم به افغانستان و عراق و ارتقاء روحیه وطن پرستی در میان آمریکائیان.
به گفته وی، باور این مسئله که گروهای تروریستی مسلمان توانسته باشند ظرف مدت شش ماه خود را برای انجام چنین عملیات مهمی آماده کرده باشند، بسیار دشوار است. آماده سازی برای اجرای چنین عملیاتی حداقل به یک سال و نیم زمان احتیاج داشته است. ضمن اینکه نمی شود تجمع خلبانان مسلمان در بین خدمه هواپیماهای بوئینگ مورد متوجه قرار نگرفته باشد.
ولادیمیر بولاتوف، سرهنگ ذخیره، افسر سابق ضد جاسوسی فدراسیون روسیه نیز معتقد است: قطعا به سقوط برج های دو قلو کمک شده است. حتی اگر از لحاظ تئوری عملیات بدون هیچ کم و کاستی قابل اجرا بوده باشد، ولی هیچ تضمین وجود نداشت که همه چیز در عمل ۱۰۰درصد به خوبی انجام شود. هواپیمایی که به سمت پنتاگون رفته بود به خطا رفت، چرا که بردن مواد منفجره به پنتاگون برای بیمه کردن و پشتیبانی از انجام موفق عملیات غیر ممکن بود. در عوض برج ها که دائما در آنها تعمیراتی انجام می شد، مشکلی در این زمینه بوجود نمی آورد (بردن در حدود ۴۰۰ کیلوگرم تی. ان. تی. بعنوان مصالح ساختمانی به آنجا و نصب و بکار اندازی مکانیزم آن توسط یک دستگاه تلفن همراه کار دشواری نبوده است).
وی متذکر شده است: اگر دقت کنید می بینید که برج ها از بالا به پایان فرو می ریزند. این برج ها به قدری مقاوم بودند که هواپیماها تنها می توانستند بخشی از آن را تخریب کنند. این مسئله ای است که مهندسین آمریکایی نیز دقیقا به آن توجه کرده اند.
خبرگزارى فارس

نظر شما( )
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هشدارهاشمی
درمان اقتصادایران
راه نجات کشور
خاتمی و اصلاح طلبی
قدری تامل
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

148483

بازدید امروز

11

بازدید دیروز

15

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

ایران سربلند
سیدشهاب الدین عالمیان
حدود26 سال سابقه ی اجرایی وفرهنگی درآموزش و پرورش تهران دارم.فارغ التحصیل رشته ی اقتصادازدانشگاه تهران هستم.

 لوگوی وبلاگ

ایران سربلند

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

86

 لینک دوستان

به وسعت دنیا
« یا مهدی ادرکنی »
دوستداران حقیقت
کوثر
وبلاگ حامیان وطن

لوگوی دوستان






















آوای آشنا

اشتراک